martes, 24 de agosto de 2010

Dia 16: de Needles (California) a L.A. (California)

Avui escriurem el que vam fer ahir, tard com ha passat els ultims dies.

Ens vam despertar al poble de Needles, que pertany a California just creuant la frontera amb Arizona. Abans d’arribar a Los Angeles encara ens quedaven fer uns 400 quilometres per el que vam decidir marxar força d’hora i anar tirant, de camí simplement vam parar a posar gasolina.

Vam arribar a Los Angeles vora de la 1 del mitgdia amb la intenció de triar un motel i començar a visitar la ciutat, pero trobar-ne un tal i com el voliem ens va costar un parell d’hores ja que vam començar buscant-los a Santa Monica i al estar propers a la platja els preus es disparaven bastant. Finalment vam acabar per trobar-ne un just al costat de Hollywood Boulevard, que es el carrer on hi han les estrelles al terra.

Al pujar les maletes a l’habitació ja se’ns havien fet gairebé les 4 de la tarda i encara no haviem dinat. Ens vam dirigir cap al teatre xinés de Hollywood Boulevard on hi havia molta gent que esperava per el preestreno de una película on hi havien de anar les estrelles de la pel•licula, nosalres amb la intenció de fer una mica el xafarder vam aprofitar per dinar just devant del teatre on vam descubrir una nova cadena de restaurants anomenada “Hooters” que no destaca presisament per les hamburgeses que hi serveixen si no per totes les seves cambreres vestides amb samarreta apretada i pantalonets molt curts.

Per la tarda vam recorrer tot el carrer de les estrelles i vam comprar alguns souvenirs i despres vam aprofitar per deixar totes les boses al hotel i descansar una estona.

Quan es va començar a fer fosc va manar a Beverly Hills en busca de les cases dels famosos, pero no vam veure ningú conegut. Per la nit vam tornar a una zona que vam trobar mentres buscavem hotel al mati a Santa Mónica i vam aprofitar per fer unes cerveses i jugar a una especia de curling amb miniatura que hi havia dins del bar.

1 comentario:

1. Heyy, qué tal fue el final de viaje y la vuelta a casa? Espero que de lujo, veo que aprovechásteis bien el viaje. Nosotros muy bien, aunque nos extraviaron las maletas a los cinco, jajaja, esperemos recuperarlas este finde.
    Espero que por vuestra parte haya sido una gran experiencia. Os hemos hecho una pequeña reseña en nuestro último artículo, ya la veréis.

Si os bajáis algún día por Madrid, hacédnoslo saber y nos tomamos unas cañitas y recordamos los buenos tiempos sobre el asfalto de la 66.